Webové stránky SAPELI prošly během posledního roku razantními změnami, které vylepšily především přehlednost a uživatelské prostředí pro zákazníky. O jejich novou podobu se postarala digitální agentura Proof&Reason. Jejich strategie a počínání spočívá v důkladné analýze zákaznických potřeb. Analýza & Záměr, to je jejich motto. A my jsme jim za jejich služby velice vděční a hrdí na 1. místo v kategorii obchod a služby B2C, které náš nový web získal v rámci 16. ročníku prestižní soutěže WebTop100.
Tato soutěž je největší tuzemskou událostí na poli firemních webů a digitálního marketingu.
Diplom a skleněnou trofej převzala na slavnostním vyhlašování vítězů marketingová ředitelka SAPELI, Ing. Pavla Mastná. „Společnost SAPELI je jednička na trhu ve výrobě kvalitních dveří, se stejnou péčí a precizností přistupujeme i k dalším aktivitám. Proto nás velice potěšilo, že naše snaha udělat pro zákazníky návštěvu webových stránek co nejpříjemnější a především praktickou byla oceněna v rámci této uznávané soutěže,“ uvádí Pavla Mastná a doplňuje: „Agentura Proof&Reason dala webovým stránkám svěží vzhled a skvělé uživatelské prostředí. Největší změnou prošel zejména konfigurátor dveří, který umožňuje zákazníkům naplánovat si dveře přesně na míru k jejich interiéru.“
Absolutním vítězem kategorie Firemní web roku 2017 se staly stránky firmy Milan Škoda-FOTO. Nejlepší mobilní řešení má Audioteka.cz a novou kategorii Online nástroje vyhrálo brněnské Kiwi.com. Do 16. ročníku soutěže se přihlásilo celkem 222 projektů, které ohodnotilo a zpětnou vazbu jim poskytlo na 60 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu.
Kompletní výsledky najdete ZDE.